No t no shade

Anonymous sent: Do you have any shipping in Regular show?

Anyone with Mordo tbh

*looks back at the ask-scepter-4-trio blog*

I should have never looked back

I felt like drawing Kenny *shurg*

thesparklylady:

lazierthanyou:

Rei and Rin……. boyfriend/ girlfriend????

Rei baking cookiees???

for rin????????

FOR RIN???

REI BAKED COOKIES FOR RIN AND RIN HATES SWEETS

RIN HATES SWEETS AND HE’S STILL PROTECTIVE OF REI’S COOKIES

MOMO HAD TO BEG HIM TO GET ANOTHER

BECAUSE HIS BOYFRIEND BAKED THEM FOR HIM AND THEY ARE HIS.

Rei and Rin……. boyfriend/ girlfriend????

Rei baking cookiees???

for rin????????

FOR RIN???

REI BAKED COOKIES FOR RIN AND RIN HATES SWEETS

BURN THIS CHILD

wat.

Yup! You heard it here! I’m finally doing commissions! I’m currently jobless and need to earn some moolah, so I thought I’d give this a try. I hope the prices aren’t too low or too high for you guys! Commissions/Info here

Available options:

  • - detailed bg + $3
  • - additional character(s) + $2 (per character)
  • - textures + $1

Note: Solid colored bgs are free

If you have any questions or want to commission, contact me at euphoricdrawer@gmail.com

I ONLY ACCEPT PAYPAL!

gurrrrrl

mimby sent: Do you do snk art????

I used to.

fallen-lucifiel sent: I've been on your blog since 6am and guess what it's already 10am and I'm still checking.. so if you've seen at least 1 Couch Potato on your blog around those times, it's probably me. Okay. I flee to space now. Take care!

nsdflhudfgdg— You aren’t the only one stalking my blog so don’t worry lol

They’d be the worst business partners

They’d be the worst business partners

fallen-lucifiel sent: Hello there~! I'm stalking your Butterfly Homos tag and I'll be honest and say I'm so in love with your works! They are absolutely adorable, art & story wise! <3 I hope you can get back to drawing these dorks soon! Btw, Free! Season 2 seems to be giving a lot of RinRei interactions! ;D

OMG thank you!

I rarely tag my rin x rei art under butterfly homos nowadays since I keep forgetting lol

And yes! So far I’m loving season 2 because of the interaction between them!

(Crying because I love your rin x rei art. It’s so clever and cute!)

inacake sent: Hello, I like your art! I was wondering if you take request? If so, can you draw Nishinoya & Yachi together? Thank you!!!!!!

Thank you!! Unfortunately, I’m not taking requests at the moment(as noted in my description)

But there are times when I do accept requests!

IT HAS BEGUN

IT HAS BEGUN